Ovdje ćete pronaći informacije o našim operativnim postupcima, fleksibilnim pristupima i inovacijama koje koristimo kako bismo ostvarili optimalne rezultate za naše klijente.
Za poslovanje sredstvima pričuve otvaramo žiro račun za svaku zgradu posebno u 100% vlasništvu zgrade, neovisno od poslovanja upravitelja zgrada i drugih zgrada. Na ovaj način sredstva pričuve imaju najbolju zaštitu.
Kod izvođenja većih radova na građevini, vodimo brigu o zaštiti života, zdravlja ljudi i o velikim materijalnim vrijednostima. Kao upravitelj zgrade, prepoznajemo u koju kategoriju ulazi zgrada ili vrsta radova koji se na njoj obavljaju te postupamo po „Pravilniku o izvođenju radova“ prilikom odabira izvođača. Na taj način odabiremo samo izvođače koji imaju suglasnost za određene radove na građevinama određene skupine zahtjevnosti. Svi radovi moraju biti obavljeni od registriranih izvođača sa zakonskim jamstvom na svoje radove, a nadzor nad izvođenjem vrši naše društvo uz prisutnost predstavnika suvlasnika.
U namjeri da se unaprijedi rad upravitelja zgrade, poboljša međusobna komunikacija i unaprijedi vlastita profesija, razradili smo ideju prema kojoj se umjesto predstavnika suvlasnika bira predstavničko vijeće, čiji članovi moraju biti dovoljno educirani da u suradnji sa upraviteljem zgrade prepoznaju najbolje rješenje za stambenu zgradu i ostale suvlasnike koje predstavljaju
Za manje intervencije, poslove hitne naravi (kvar na elektro i vodovodnim instalacijama) te poslove koji se moraju obaviti po zakonskim odredbama, imamo vlastite osposobljene i provjerene djelatnike, opremljene suvremenom opremom za takve radove. Ovo smo uveli kao najbolji model za stambene zgrade, jer se tijekom godina upravljanja pokazalo da nije dovoljno biti samo posrednik između zgrade i izvođača, zbog čega je odabir i organizacija vlastite operative bila nužna i najbolje rješenje. Na taj način su izbjegnuti, nesporazumi, duga čekanja, prebacivanje odgovornosti i slično. Svi ostali radovi podložni su ponudama i natječajima o čemu odlučuju suvlasnici većinom ili preko svojih predstavnika u suradnji sa upraviteljem zgrade.
Tokom dugogodišnjeg rada uvidjeli smo nedostatke dosadašnje komunikacije te smo prvi u Hrvatskoj razvili ideju da suvlasnici i predstavnici zgrada ne dolaze u ured upravitelja zgrade već upravitelj putuje prema stambenoj zgradi gdje svi suvlasnici u određene dane mogu kontaktirati sa upraviteljem zgrade. Od 0-24 sata može nas se kontaktirati na mobilne telefone za hitne intervencije 091/200-8-200, slanjem poruke i obavijesti na fax 021/507-450 ili na e-mail larisplit@gmail.com, te mjesečnim posjetom predstavnika naše tvrtke u vašoj zgradi.
Da bi smanjili Vaše troškove, prvi smo u Hrvatskoj osmislili novi način poslovanja na tržištu. Naime predstavnik naše tvrtke, koji je dobro upoznat s problematikom upravljanja i održavanja zgrada posjetiti će vašu zgradu gdje će predočiti određenu dokumentaciju, prezentirati rad tvrtke, ukazati na probleme poslovanja, saslušati Vaše mišljenje i sugestije za unapređenje poslovanja, te ujedno imati neposredni kontakt i sa zgradom i svim suvlasnicima koji su za to zainteresirani. Na ovaj način smo odbacili dosadašnji ustaljeni način komunikacije upraviteljski kuća putem predstavnika suvlasnika koji su često na žalost imali nedovoljan kontakt sa ostalim suvlasnicima ili su ih o tome šturo izvješćivali.